Je tudi vaše podjetje prisotno na največjem svetovnem
spletnem družbenem omrežju Facebook? Število uporabnikov tega omrežja je že
krepko preseglo milijardo, kar pomeni da je lahko stran vašega podjetja na
Facebooku odlično orodje, da z nizkimi stroški (ali celo brezplačno) nagovorite
vaše potencialne stranke. V nadaljevanju vam ponujamo nekaj preprostih nasvetov
s katerimi boste povečali opaznost vaše Facebook strani.
Vsaj enkrat tedensko objavljajte ustrezne članke
Za podjetje je zelo pomembno, da ga okolica dojema kot
naprednega na področju v katerem posluje in eden izmed načinov, da to dosežete
je, da vsaj enkrat na teden objavite ustrezen članek tako, da lahko ljudje, ki
vam sledijo vidijo, da ste v koraku s časom.
Všečkajte, delite in komentirajte objave drugih
Za vsa družbena omrežja velja, da več časa kot jim
namenite, bolj prepoznavni boste postali. Všečkanje, deljenje in komentiranje
objav drugih so odlični načini za večjo vidnost vašega podjetja na Facebooku.
Spremljajte obvestila
Če ne spremljate vaših obvestil, se lahko zgodi, da
zamujate priložnosti za prodajo. Če ne veste, da vam je nekdo na Facebook
strani vašega podjetja postavil vprašanje in nanj ne odgovorite v primernem
času, bo vam ta oseba morebiti nehala slediti in še pomembneje, ne bo z vami
poslovala – obrnila se bo na drugo podjetje.
Pridobite pričevanja kupcev
Odličen način, da pokažete potencialnim kupcem kaj lahko
od vas pričakujejo je, da prosite kupce, ki so vam zvesti dalj časa, da podajo
svoja mnenja. Če lahko pokažete, da vam obstoječi kupci zaupajo, boste s tem
pridobili tudi nove.
Uporabljajte fotografije in videoposnetke
Če želite, da bodo vaše objave najbolj vidne, je
pomembno, da jih opremite s fotografijami in/ali videoposnetki. Objave s
fotografijo ali videoposnetkom so za 50% bolj vidne in zanimive za ostale
uporabnike kot pa objave brez slikovne ali video spremljave.
Spremljajte sporočila
Nekateri potencialni kupci vam glede izdelkov/storitev,
ki jih ponujate, raje pošljejo neposredno sporočilo. Zaradi tega je pomembno, da spremljate vaš
poštni predal na Facebooku redno, da ne boste zamudili morebitne prodaje.
Poiščite in všečkajte Facebook strani drugih podjetij
Facebook ni le družbeno omrežje, temveč je tudi iskalnik.
Izkoristite to z iskanjem "hashtagov" (#) na Facebooku, da boste lažje našli
podjetja, katerim morebiti sledijo uporabniki, ki spadajo v vašo ciljno
skupino, ali pa boste našli podjetje s katerim boste v prihodnosti lahko
sodelovali. Za lažje spremljanje določenih podjetji, jih všečkajte.
Delite svoje bloge na Facebook strani vašega podjetja
Ali blogate? Če je temu tako, poskrbite, da boste objave
v blogu delili tudi na Facebook strani vašega podjetja. To je zelo pomembno, saj svoji skupnosti tako
ponujate veliko informacij, hkrati pa povečujete število obiskov na vaši strani
in s tem zelo povečate možnosti za prodajo vaših izdelkov/storitev.
Dnevno posodabljajte status
Redno posodabljanje statusa na Facebooku je pomembno
predvsem zato, da ljudje, ki vam sledijo vidijo, da družbene medije uporabljate
aktivno. 85% uporabnikov Facebook-a
pričakuje, da bodo podjetja komunicirala s pomočjo družbenih medijev.
Zmeraj kadar omenite uporabnika ali podjetje v svoji
objavi dodajte ob njihovem imenu znak "@"
Kadar pišete objavo o kupcu/podjetju, poskrbite, da boste
ob njihovem imenu uporabili znak "@" ter jih tako v objavi označili. To je
pomembno zato, ker je zaželeno, da bodo vedeli, da so bili v objavi omenjeni,
kar bodo opazili med obvestili na Facebook-u.
Kot ste lahko prebrali, ni potrebno veliko truda ali računalniškega znanja, da povečate doseg vaše Facebook strani. Podobnih nasvetov je še veliko, pogosto jih objavljamo tudi na naši Facebook strani, kamor vas prijazno vabimo ;).
Se beremo!
Ni komentarjev:
Objavite komentar